Het all-in serviceniveau betekent dat u voor weinig kosten verzekerd bent van een goed functionerende AED, u heeft in feite geen omkijken meer naar uw apparatuur.
Wij houden namelijk voor u bij wanneer uw AED nieuwe batterijen en elektroden nodig heeft, en komen deze ter plaatse vervangen. De kosten hiervoor zitten bij dit contract inbegrepen.
U kunt ons voor technische support en ondersteuning 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereiken. Tevens voeren wij software-updates aan uw AED voor u uit.
Storing/inzet
Bij een storing van de AED kunt u deze storing 24 uur per dag aan ons doorgeven. U ontvangt tijdens de reparatieperiode van ons een vervangende AED, zodat u nooit zonder een AED komt te zitten.
Heeft u een inzet gehad met uw AED? Dan kunt u dat ook 24 uur per dag doorgeven, en wij zorgen ervoor dat iemand zo spoedig mogelijk langs komt om de gegevens uit de AED uit te lezen en de AED weer gebruiksklaar te maken. De kosten hiervoor zijn bij de prijs van het contract inbegrepen.
Kosten
De kosten voor dit type contract bedraagt € 139,- per jaar.